۱۳۸۶ دی ۱۷, دوشنبه

مهاجرت

از اونجا که اون آرامی که خیلی هم در عمق روحش آرام نبود ، دیگه وجود نداره و آرام جدید دیگه خودشو در مقابل همه بشریت مسؤول نمی دونه ، می خواد بجای نجات دادن آدمهایی که خودشون از بودن در فلاکت و بدبختی لذت می برن و حتی حاضرند بخاطر موندن در این فرومایگی و حفظ بنیان بلاهت از جونشون مایه بذارن، روح خودشو نجات بده !
آقا خلایق هرچه لایق !!
بله! من می خوام برم جایی که آدما در بلاهت و حماقت با هم رقابت نمی کنن! مردم بقیه دنیا ممکنه مثل ایرانیها باهوش نباشن ، اما از همون یه نخود هوشی که دارن کامل استفاده می کنن ، نه مثل ایرانیها که همشو تعطیل کرده باشن و چسبیده باشن به خزعبلات! با یه حساب سرانگشتی ساده میشه فهمید که تمام یک نخود از هیچی از یه خربزه بیشتره!
ایرانیها در مجموع تنبل ترین ، ترسو ترین و جون عزیزترین موجوداتی هستن که دیدم! یه ذره هم حاضر نیستن به خودشون سختی بدن! مخ بکار بندازن! فکر کنن! اکثرشم تقصیر این دین لعنتی اسلامه! پست فطرت تر از این دین فقط یهودیته!!! همش به فکر ظاهر! همش تو فکر مصالح ! همش دنبال قدرت! تف!

خلاصه که من به عنوان یکی از معدود ایرانیانی که یه چیزایی فهمیدن ، اگه خودمو حفظ نکنم به روح بشریت خیانت کردم به جان شما!

۱ نظر:

ناشناس گفت...

من با نظر شما مخالفم.
متاسفانه خيلی سطحی به مسايل نگاه ميکنيد!
بهتره يه کم مطالعاتتون رو بيشتر کنيد و به جای گوش دادن به صدای آمريکا به صداهاي اطرافتون دقيقتر گوش کنيد.