۱۳۸۴ آذر ۱۷, پنجشنبه

کیانوش پیش آگاه



و من هنوز درپی شغلم!ه

کیانوش جان همانطور که گفتی داره میشه انگار!ه

راستی اینکه وبلاگ من به نظرت آشنا میومده به نظر من آشناست!!!خود بنده یک بار یک هدیه به یک دوستی دادم و بعد سه ماه بعد که دستش دیدم شیء مذکور رو ، به خودم گفتم این عجب آشنا میزنه!! و بعد از کلی کلنجار رفتن با خودم ازش پرسیدم ، اینو از دم خونه ما نخریدی؟؟!!ه

(قیافه اون دوست ما دیدنی بود!)

«««««««««««««««««««««««««««««««««««««««««««««««««««««««««««««««

در مورد نوشته وبلاگ آونگ خاطره در مورد مهران مدیری و طنزش ، بد نیست اینم من بگم
در لیست مغالطات ویکی پدیا ، که یک انسایکلوپدیای آنلاین هستش ، "تشبث به نوبودن" یکی از مغالطات برشمرده شده و مثالشم اینه که به مردم بلاد متمدنه ، هرچیزی رو که بگی جدیده ، یا اصطلاحاً "برند نیو" هستش بسیار موجه و قابل قبول و خوب جلوه می کنه! اما در مورد ممالک متحجره و بدبخت مثل ایران و کشورهای اسلامی ، برعکسه! هرچیزی رو که بگی مدتهاست که اینطوریه یا خیلی وقته همه می دونن یا سنته یا رسم قدیمیه ، خیلی راحت قبولش می کنن ، و با هرچیز جدیدی یا هرچیزی که تا حالا نبوده به شدت برخورد می کنند حتی اگر خیلی احمقانه باشه این برخورد یا اینکه اون پدیده جدید عبارت "وویگولنزج" باشه و فقط یک لفظ باشه ! و متأسفانه اکثر مخالفتهای احمقانه مردم ما با طنز مهران مدیری هم در همین حد سخیفه "لهجه بچه ها رو عوض کرده ! بد آموزی داره !" ، گویا بچه این خانم تنها چیزیش که قابل بحث بوده لهجه اش بوده ، که وقتی در خطر قرار گرفته ، خانم احساس خطر کرده!!ه

««««««««««««««««««««««««««««««««««««««««««««««««««««««««««««

راستی جالبه یک چیزی هم بگم که به نوشته خانم وحدتی هم بی ربط نیست.ه
معیار سوددهی و زیاندهی رابطه از نظر مامان من (برای دختر) امضای دفتر ازدواجه!ه
شما اگر با مردی دوست باشید ، حتی اگه طرف را تا آخرین قرون پولش تلکه کنید ، با شما در خصوص و جمع مثل پرنسس رفتار کنه، بسیار زیبا و خوش تیپ و جنتلمن و همه چیز تمام باشه و شما مادرفولادزره باشید، مثل نوکر گوش به فرمان اوامرتون باشه ،درسکس هم درنقش آپولوی شما باشه و همش درخدمت لذت شما و غیره و غیره ، فقط بخاطر اینکه باهاش ازدواج نکردین ، در این رابطه ، اون در حال سوءاستفاده از شما و سود بردنه ، و شما مطلقاً در حال مورد استفاده قرار گرفتن و ضررکردن هستین!!!ه

در عوض جهنمی ترین زندگی مزدوج کاملاً عادلانه و سودمنده!!!ه

من میمیرم واسه رابطه مضر!!!ه

تازه مامان من از جمله مامان های گشاده فکره! فقط معیار سنجش سودخالصش ضایعه!ه

فعلاً که معتقده که من در حال باختن زندگیم هستم! بالاخره توی یک خانواده با اینهمه برنده ، یکی هم محض خنده باید ببازه دیگه نه؟

«««««««««««««««««««««««««««««««««««««««««««««««««««««««««««««««


"Defer not till tomorrow to be wise, tomorrow's sun to thee may never rise."
- William Congreve

۱ نظر:

تـــــرنـــٌــــم گفت...

عـــرضـم حـضور انـور عـالی... ایـن مـشکل تـمام مـادرهـای ایـرانـیه انـگار!!!! مـادر مـنـهم از ایـن عـقایـد کـم نـدارن !!! هـشابـهی که بـین طرز فـکرهـاشـون دیدم بـرام جـالـب بـود :) ـ
امـا پاسخ مـن مـعمولاً هـمین اسـت که "آدم عـاقل مـگه چـندبار یه راه غـلط رو میـره؟؟"ـ